Ma van 2025.02.03

Csak regisztrált felhasználóknak hozzáférhető tartalom!
Input:

Hozzáférés csak az HR Tudásbázis portál regisztrált felhasználói számára lehetséges.

A dokumentum nézőképe:

Érdemes átgondolni a kkv-k marketingjét

2025.01.30, Forrás: Piac&Profit (http://www.piacesprofit.hu)

Az Egyesült Államokban történt TikTok-betiltás intő jel a magyar kis- és középvállalkozások (kkv) számára, különösen annak fényében, hogy a videóalapú közösségi média platform 2024-ben bekerült a tíz legnépszerűbb marketingeszköz közé. Az esetleges betiltás súlyos következményekkel járhat, hiszen számos hazai kisvállalkozás mindent erre az egy lapra tett fel.

A Marketing Commando legfrissebb kutatása szerint a TikTok népszerűsége az elmúlt évben jelentősen nőtt a marketingtevékenységet folytató magyar kis- és közepes vállalkozások körében, megelőzve olyan hagyományos eszközöket, mint a blogok, a YouTube vagy a webshopok.

„A

SZŰRŐK A PONTOS EREDMÉNYHEZ
SZŰRŐK A PONTOS EREDMÉNYHEZ
Címkék típusai